Saturday, October 31, 2009

ive made mistakes

saya nak pegi jenguk my besfren. nak lepak2 jap.but saya resah.sebab saya dgn gilenye p muke buke ex scandal saya..

So, i wrote here...

bile melihat gambo- gambo dia, post2 dari his 'sumtin2' i jadi Ya Allah, kenapala dia pernah hadir. Kenapala saya buat mistakes ini lagik??? Shit...

Saya tersalah. Benar. Saya tersalah. Saya ingatkan dia lain. Saya ingatkan dia jujur. Saya ingatkan dia tidak akan melukakan saya. Saya ingatkan dia seperti yang digambarkan. Tetapi akhirnye???OOO terluke lagi saya rupenye....

Hari ini? Saya tidak sedey mengigatinye. Cuma saya sedey mengingati betapa bodonye saya. Kenapa saya xlearn from mistakes? Kenapa saya percaya? Oooo rupe2nye saya terlalu mengikut kata nafsu. Ye, ikut hati mati. Ikut rasa binasa.

Banyak yang tak selesa dimata saya sebenarnye. Tapi saya abaikan.OOO kenapa saya mengalah dengan nafsu ini. Kasihannye...

Dimana ketegasan saya. Di mana kekuatan iman saya. DImana???

Ya Allah, aku terlalu leka....Aku terlupa untuk bercinta denganMu....
Ampunkan aku....Hanya Kau cinta hakiki ku..Kau tak pernah kecewakan aku...

Aku xpernah rugi mengharap denganMu.


Ampunkan aku Ya Allah....Sayangi aku Ya Allah...Peliharalah aku...Amin...

2 comments:

  1. Kite 2 asyik mencari cinta je kan wet :(

    ReplyDelete
  2. this entry could buat sesiapa terasa.Im sori.It just luahan perasaan...:)

    ReplyDelete